Hejsan!

Välkomna till min och Sara's blogg. Jag som skriver nu heter Moa och är 13 år om 2 dagar faktiskt. Jag rider på stockby 2 gånger i veckan och själv tycker jag att det är världens bästa ridskola. Dom har även 2 ponnyer som är mina favoriter. Den ena heter Szanelka och den andra heter Skäcken. Lite längre ner skriver jag lite om dom båda i varsin spalt... :) Lite mer om mig. Rider som sagt 2 gånger i veckan, i en p5+ och en P6. Tycker mycket om båda grupperna men vill byta från p6 till en annan P6 på torsdagar istället. Då jag rider för Ann som är 1 av mina favorit ridlärare. Annars rider jag för Malin och Lotta. Nu tar jag och bjuder på en bild på mig och sedan går vi vidare till ponnysarna. :)
Ni råkade få 2 bilder på mig men tror faktiskt inte att ni bryr er så mycket.
Mer om Szanelka nu!
Szanelka är då min sköthäst som jag sköter om på tisdagar, onsdagar, torsdagar, fredagar och ibland under helgerna. Szanelka är ett fuxfärgat, ENVIST, sto som är lite lat av sig men annars VÄÄÄÄLDIGT gullig och snäll. Själv är hon den bästa ever och super mysig att hoppa, rida ute med och barbacka ofc ;) Super trevlig i dressyren och man hittar henne om man inte pillar ner henne som vissa lätt gör efter som hon då mjuknar och böjer på nacken ut man ska be henne komma, liksom... :) Finns inte så mycket mer att skriva om henne så ger er någon bild och sedan så får ni höra lite om Skäcken. :D
Bild lånad av: TOVA
Nu lite om Skäckis!
Skäcken är min absoluta favorit men glöm och dröm att jag skulle önska honom till en hopptävling. Han har nämligen stuckit och bockat med min kompis så, jag har inte fått tillräckligt med mod, ännu! :) <3
Skäcken är inte en favorit hos så många utan mest hos mig och typ 2 andra, hehe! ;) Han är super mysig i dressyren och ASÖM att hoppa. Barbacka är han också bäst!!!!! :D <3 Ni kan inte förstå hur mycket jag älskar honom!!!!!!
BILDER:
NAWI! <3<3<3 ÄR HAN INTE UNDERBART FIN!!!!!!! ;) <3333333333
Det var nog det mesta viktiga att veta om mig, följ bloggen så får ni mer info!!! HEHE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0