Ridningen igår och idag! :)

Igår red jag på Szanelka och det gick faktiskt jätte bra. Hittade henne i slutet och hon blev super fin. Idag ska bilder komma. Dom är fotade av Philippa-boingboing.blogg.se. Vi flyttade i övningar och red väldigt mycket öppna och slutna.

Idag red jag för en tjej som heter Linnéa och då fick jag Skäcken. I början var han väldigt stel och blev stark så jag bad om en liten snodd att ha på honom. Då var han mjukare och hittade bakbenen och är nöjd med passet.
Annars har det inte hänt något speciellt utan att jag då fyllde år i går men orkade inte skriva det här på bloggen... :)



Fina jag! <3


/ Moa

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va fin!

2012-04-26 @ 18:39:26
URL: http://metrobloggen.se/evelinaking
Postat av: Philippa ♥

SV Asså, jag vet inte, kanske lite schleich ridsätt :)

Och Dasma <3 :D

Nej bilderna kommer kanske imorgon!! ;)

Vet inte riktigt :)

2012-04-26 @ 21:00:02
URL: http://boingboing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0